Strona Główna

piątek, 22 kwietnia 2011

Powitanie - Hira i Ja .

Witaj na moim blogu.
Mam na imię Ola. Moją pasją są Teriery Typu Bull. W 2006 roku poznałam dokładnie jedną z tych wspaniałych ras: American Staffordshire Teriera - sukę o imieniu Sensi, która jest w posiadaniu mojej cioci... I wtedy je pokochałam. Wiedziałam, że w moim domu zawita albo Amstaff albo Staffik. W 2008 roku poznałam dwójkę ludzi, którzy wspaniale znają się na SBT, i są w posiadaniu jednego z tych wspaniałych czworonogów. Rozmawiałam z nimi na wystawie w Zakopanem. Wtedy właśnie wiedziałam z jakiej hodowli będzie pochodził mój pies i jakiej rasy będzie.
A oto ona:
Hira Stawka Większa niż Życie. To na nią czekałam całe trzy lata. Hira była już moja wtedy, gdy na stronę hodowli Stawka Większa niż Życie wszedł planowany miot. Rodzice Hiry to ALFA Skordatura:
i WWW KNIGHT ERRANT PORT ERIN "Carbo":

Rodzice Hiry to wspaniałe zwierzęta, które są największymi Championami.
Alfa jest już na urlopie. To znaczy jest weteranką, Hira to był jej ostatni miot.
Hira jest wystawiana na wystawach psów rasowych przeze mnie. Ma 3 wygrane wystawy. Walczymy o ostatnie CWC na międzynarodowej wystawie psów.
Hira urodziła się najmniejsza z całego miotu. Najmniejsza, ale z największą ilością bieli. W miocie szczeniaków było 6, dwójka chłopców i 4 dziewczyny: Hokka, Hubba, Hoga, Hira, Hunter, Hammer.
Możliwe, że w niedalekiej przyszłości w moim mieszkaniu powstanie wspaniała hodowla psów rasowych. Ale czy moje marzenie wejdzie w życie? Tego aktualnie nie wiem.
To na tyle o nas, pozdrawiam!