Strona Główna

niedziela, 28 kwietnia 2013

Wystawa, fotki... i fotki :D

Heeeeej ! 
Powoli nachodzi mnie wena na stworzenie porządnej strony internetowej, może w końcu do niej przysiądę. 
Na dzień dobry pochwalę się wynikiem Limy (Asma Hurija Shan-Staff) z grudziądzkiej wystawy. Lima zajęła 3 lokatę w konkurencji 5 pięknych suczek, przez co jej wynik bardzo mnie cieszy, a do tego była prawie najmłodsza - różnica pomiędzy nią, a najmłodszą sunią wynosiła 10 dni. Dostała również świetny opis: 

9,5 miesięczna suczka, ładna głowa, dobre oczy i uszy, bardzo dobra górna linia, głęboka i szeroka klatka piersiowa, dobre mocne kończyny, prawidłowe kątowanie i ruch, ładna szata

Opis wymarzony :) bardzo się cieszę z tak dobrego opisu, a tutaj kilka fotek Limci:



Dziękuję Dorocie i Mariuszowi za fotki z wystawy!

I z domku: 

My na wystawę wyruszamy (jak już we wcześniejszych postach wspominałam) dopiero pod koniec maja na bulliadę. Pokażą się obie panienki, mamusia - po bardzo długiej przerwie, jestem ciekawa jak jej pójdzie - i córusia, która w domu, na dworze prezentuje się idealnie - oby tak samo jej poszło na wystawie. Na ringu spotkają się trzy siostry - Ami, Mafia i pokazana wyżej Lima. 

A tutaj Mila (Pulpet, Amina Radwa):





Pani Hirek :D





















Misiaczek























i dziewczynki razem


















A oto efekt mojej nudy: 
kliknij, aby zobaczyć w oryginalnym rozmiarze

Być może niedługo grafika bloga ulegnie baaardzo dużej zmianie, ale nie będę chwalić dnia przed zachodem słońca :) 
Pozdrawiamy!