Strona Główna

niedziela, 11 grudnia 2011

Wystawa w Nowym Dworze Mazowieckim.

Dzisiejszego dnia (11.12.2011) wybraliśmy się na XXII Zimową Wystawę Psów Rasowych w Nowym Dworze  Mazowieckim. Hira pierwszy raz wystawiana była w klasie championów z cudownym wynikiem, ocena doskonała, lokata I i z czego jestem najbardziej dumna to opis: wspaniale przygotowana do wystawy, stoi jak zaczarowana, sierść jej błyszczy, średniej wielkości, średniej wielkości kościec, średniej grubości, w statyce wygląda urokliwie, harmonijnie, tylne stanie prawidłowe, ładnie pracują mięśnie zadu, front wystarczająco dobry, ogon dość krótki, bardzo ładne łapy, palce wysklepione. Gratuluję wspaniałego podejścia do swojego psa, widać ogromne zainteresowanie jako gatunkiem.
Sędzia: Viva Maria Soleckyj-Szpunar
Na ringu pani Viva jest przemiła, była ogromnie zachwycona Hirą - no i tu muszę się sama sobą pochwalić - moją pracą na ringu z psem i wspaniałym przygotowaniem Hiry do wystawy. Pani sędzina zadawała mi wiele pytań, między innymi czym się interesuję, kiedy odpowiedziałam, że właśnie kynologią, od razu zapytała się mnie: "I będziesz weterynarzem?" Na to ja odpowiedziałam, że mam takie marzenia. Również, kiedy usłyszała o moich zainteresowaniach zapytała: "Ile pies ma zębów?" Na to ja odpowiadam, że 42. Pani Soleckyj-Szpunar stanęła przed ringiem i powiedziała wszystkim stojącym wokół, że jestem pierwszą osobą, która odpowiedziała jej na to pytanie poprawnie od kilku już wystaw, na których się znalazła.
Ogólnie moje wrażenia są pozytywne, pozdrawiam wszystkich, którzy byli na wystawę, muszę szczerze powiedzieć, że dzisiaj wszystkie Staffiki na tym "pokazie" podobały mi się jak nigdy.
A teraz trochę fotek Hiry już po wystawie:

Zakaz kopiowania!

Zakaz kopiowania!

Zakaz kopiowania! 

Zakaz kopiowania!

Zakaz kopiowania!

Zakaz kopiowania!

Zakaz kopiowania!

Zakaz kopiowania!
Pozdrawiamy!