Strona Główna

sobota, 22 grudnia 2012

Wesołych !

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia razem z moimi dzieciakami chciałam Wam życzyć zdrowych, pogodnych i wesołych świąt bogatych w prezenty, spotkania rodzinne i pyszne jedzenie :) 


A teraz wracamy do normalności. Na początek wstawiam dwie najnowsze fotki Limy (Asma Hurija, Kropka):



W wigilię "moje maleństwa" kończą pół roku, kiedy to zleciało?

Wstawiam fotki z ostatniego spacerku:






I dwie misiowe w domu:




Eh, nie mam o czym pisać :c 
O własnie sylwester! Jak Wasze psiaki go znoszą? Ciekawa jestem jak Ami będzie się zachowywać, bo jak słyszy pojedyncze strzały to szczek na całego, zmarłego by obudziła i największego złodzieja odstraszyła, niczym doberman w akcji, huehue :3 

No cóż, pozostaje mi tylko jeszcze raz życzyć Wam wesołych i pogodnych świąt oraz szczęśliwego nowego roku i udanego sylwestra! 

Klaudia do zobaczenia ! ;*