Strona Główna

wtorek, 16 kwietnia 2013

Wiosennie :)

Hej :)
dzisiaj szesnasty kwiecień - to oznacza, że sześć dni temu Hira skończyła 4 lata. Z tej okazji stworzyłam mały pokaz slajdów :)

mam nadzieję, że filmik będzie dobrze odbierał i blogger niczego "nie popsuje"


Amisia też się pokaże :) 
tutaj w wersji mutant ^.^



i normalnie:












z mamusią:

dostałam też fotkę najpiękniejszego faceta na świecie  
fotka z telefonu, dlatego średnia jakość
jestem dumna, bo Aziczek bardzo wyładniał, ma idealną wysokość, piękną główkę i masę. Dorobić tylko mięśnie i mój pies marzenie, bardzo się cieszę, że tak świetnie się prezentuje :)
W piątek będę w Wawie - na pewno spotkam się z Mafią (Asija Ruqaja), a może i z pokazanym wyżej rodzynkiem. 

Co mogę powiedzieć - u nas po staremu, najbliższą wystawę planujemy dopiero pod koniec maja, gdzie planuję wystawiać obie dziewczynki - Amisia odbędzie debiut w klasie młodzieży. Mam nadzieję, że pójdzie w ślady matki i będzie się grzecznie zachowywała na ringu :D

Pozdrawiamy!